اخبار و مقالات

مراحل ثبت سفارش مشتریان

مراحل ثبت سفارش مشتریان کارتن پلاست نفیس

آماده شدن سفارش مشتریان نیاز به طی کردن مراحل دارد که فرآیند تولید سفارش مشتریان محترم کارتن پلاست نفیس به شرح ذیل می باشد:

  1. بخش فروش:کارشناسان باتجربه فروش گروه صنعتی کارتن پلاست نفیس آماده ارائه خدمات فروش و مشاوره فنی و تخصصی به مشتریان محترم می باشند .
  2. بخش طراحی: متخصصین گرافیست و  طراح دپارتمان طراحی گروه نفیس در هر لحظه ضمن ارائه تجارب و راهنمای های لازم ، مشتریان محترم را در دستیابی به بهترین و گویاترین علائم تبلیغاتی و بسته بندی محصولات یاری می نمایند .
  3. بخش مالی: همکاران ما در دپارتمان مالی گروه کارتن پلاست نفیس وظیفه پیگیری و صدور اسناد مالی را عهده دار می باشند.
  4. بخش ساخت سمپل: این مجموعه پس از اتمام طراحی و نقشه کشی اولیه ضمن ارائه یک نمونه کار به صورت آماده به مشتریان محترم ایشان را در رویت محصول مورد معامله و تصمیم گیری صحیح و بی نقص قبل از تولید انبوه یاری می نمایند .
  5. بخش آی تی: همکار بخش IT انجام  طراحی و به روز رسانی اطلاعات سایت های اینترنتی گروه صنعتی کارتن پلاست نفیس  را عهده دار می باشد.
  6. بخش چاپ: بعد از اینکه مشتری رضایت خود را از نمونه ساخته شده توسط بخش ساخت سمپل اعلام کرد طرح به این بخش در کارخانه  ارسال میشود تا همکاران ما با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ اقدام به تولید انبوه سفارش نمایند.
  7. بخش دایکات و بسته بندی: بعد از اینکه محصول توسط بخش  چاپ آماده شد ، به این قسمت انتقال داده می شود تا برشهای لازم به روی محصول انجام شده و محصول نهایی جهت تحویل به مشتری بسته بندی شود.
  8. بخش توسعه: متخصصین و کارشناسان بخش  تحقیق و توسعه گروه صنعتی کارتن پلاست نفیس با درک ضرورت ها و اولویت ها و نیازهای صنایع مختلف کشور ، با انجام فعالیت های تحقیقی و توسعه ای گسترده همواره درصدد تولید محصولی برتر هستند .
  9. بخش کنترل کیفیت: مهندیسین بخش کنترل کیفی گروه صنعتی کارتن پلاست نفیس با دریافت سفارش تولید از لحظه شروع تولید تا لحظه بارگیری با کنترل دقیق و سخت گیرانه ضمن رعایت استاندارد های لازمه و با آزمایش های دقیق کیفی عهده دار ارائه محصولات بی نقص و مطابق با معیارهای درخواستی مشتریان محترم می باشند .
  10. بخش خرده فروشی : همکار بخش خرده فروشی در گروه صنعتی کارتن پلاست نفیس در این بخش محصولات را به صورت تک با توجه به درخواست مشتری آماده و تحویل میدهدو راهنمایی های لازم را در مورد سفارش به  مشتریان ارائه می دهد.
  11. بخش فروش آنلاین: در بخش فروش آنلاین گروه نفیس همکار ما به روز محصولات را به روز رسانی کرده و با دقت پیگیری سفارشات آنلاین مشتریان را انجام و با هماهنگی با مشتریان بسته آنها را تحویل می دهد.

شماره تماس دفترمرکزی: 02188701668